روزانه 400 تن نخاله در باقرشهر حمل و نقل می شود
نوشته شده توسط : مدیر

شهرری - مدیریت حوزه سرویس ها شهری شهرداری باقرشهر با اشاره به رفت وآمد مضاعف وسایل سنگین وزن در باقرشهر ذکر کرد : روزمره 400 بدن خاک , نخاله و ادغام در باقرشهر حمل و نقل می‌گردد . حمل نخاله ساختمانی جنوب تهران

روزمره 400 بدن نخاله در باقرشهر حمل و نقل می شود
ساکنان باقرشهر همه‌روزه نظاره‌گرند که تعداد قابل توجهی از کامیون‌های حمل نخاله به جای آنکه نیم ساعت در رویکرد باشند , تا نخاله را در طرف دیگر شهر و در محل مشخص و معلوم تخلیه نمایند , ترجیح می دهند که‌این توشه را در گوشه‌ای خالی نمایند و در ازای یکسری رتبه دیگر این عمل را انجام دهند و پول بیشتری را کسب نمایند , بخصوص در صورتیکه این جابه‌جایی در شب صورت گیرد , درصد تخلف فراوان بیشتر میشود .
حسین توکلی شنبه در اذعان کرد و گو با خبر نگار ایرنا اظهار داشت : این کامیون‌ها نخاله‌ها را فارغ از نگرانی از جریمه‌شدن در محل‌هایی غیرمتعارف و بر راز منش , خالی میکنند , به دلیل آنکه ممکن است تا به درحال حاضر جریمه این خلافکاران , آنقدر دورازشوخی و چشمگیر نبوده است .
او تاکید کرد : تخلیه نخاله در باقر شهرعلاوه بر مشکلات زیست‌محیطی , جان تنی چند از شهروندان را به خطر انداخته‌ است .
رئیس حوزه سرویس ها شهری شهرداری باقرشهر بابیان این‌که از اوایل آذر ماه , در دست گرفتن خودروهای تخلیه خاک و نخاله شدت می گیرد , افزود : گهگاه به دلیل توجیهات اقتصادی , ساختمان‌هایی که مقداری از زمان ساخت آن‌ها قبلی , مجدد دست به ساخت می‌زنند که ضایعات ساختمانی ارتقاء مییابد که اینک این فرمان در باقرشهر مشهود است .
توکلی همینطور سیستم حمل و نقل مصالح ساختمانی را در مواقعی که سبب ساز میشوند مصالح را به طور فله‌ای توشه بزنند و همچنین هم تخلیه نمایند , دلیلی در ارتقا میزان ضایعات تیتر کرد .
توکلی همینطور تخلیه خاک و نخاله در لبه راه‌ها , جاده‌ها و بزرگراه‌ها را ضمن آلودگی محیط زیست سبب ساز ساخت سد معبر دانست و اعلام‌کرد : خاک و نخاله محل معاش جوندگان موذی و حشراتی مثل پشه خاکی است که برهان بیماری سالک است و محلی برای مرجع اشکال بیماری‌ها می‌گردد .
رئیس حوزه سرویس ها شهری شهرداری باقرشهر همینطور مصوبه شورای اسلامی شهر باقرشهر را راجع به دریافت بهای سرویس ها ضایعات و خاک و نخاله‌های ساختمانی از حمل کنندگان یادآور شد و تاکید کرد : در همین راستا به کار گیری از اهرم‌های رسمی و مواد 7 و 16 و 20 ضابطه مدیر پسماند و آیین‌نامه اجرایی آن راجع‌به برخورد با خلاف کاران تخلیه در مکان‌های غیر مجاز و بررسی بر عمل پیمانکاران خاکبرداری در شهرداری تقویت میشود .
او بابیان این که طی 1‌سال قبل با یک هزار مورد تخلف برخورد کرده‌ایم که از این تعداد 200 مورد آن به دلیل تخلیه‌های غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند , افزود : برخورد بدون شوخی با خلافکاران ادامه داراست .
مدیریت حوزه سرویس ها شهری شهرداری باقرشهر درپی می گوید : برخی پروژه‌ها مثل حفاری‌های مرتبط با احداث خطوط گردآوری فاضلاب شهری , آب و یا این که گاز مقطعی بوده و می‌توان مبتنی بر زمان آغاز و پایان پروژه‌ها برنامه‌ریزی و اقداماتی جهت گردآوری آن ها انجام بخشید .
به گفته حسین توکلی , ساخت تاکسی نخاله در دست مبادرت است و در آتی نزدیک فعال‌سازی می گردد .
او با اشاره به این‌که برای دفن هر بدن خاک و نخاله فی مابین 3 تا 3 . 5 مترمکعب گوشه و کنار اشغال می شود , تیتر کرد : این در حالیست که روزمره بالغ بر 400 بدن خاک و نخاله و ادغام در تراز شهر باقرشهر ساخت می شود .
توکلی از شهروندان درخواست کرد با گرفتن مجوز و به طور رسمی نسبت به حمل نخاله‌های ساختمانی مبادرت و نخاله های اضافی را از پیاده رو ها تطهیر نمایند .
مدیریت حوزه سرویس ها شهری شهرداری باقرشهر در پایان اظهار امیدواری کرد با همیاری شهروندان شاهد شهری خوشگل و با تازگی باشیم .

 





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: